ח"כ מירי רגב: "נחזור ונוציא את הפקידים הטרויאניים"

אייל ראובן No Comments on ח"כ מירי רגב: "נחזור ונוציא את הפקידים הטרויאניים"

ח"כ מירי רגב ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה לא הצליחה להעביר אפילו חוק ציוני-יהודי אחד בלי האופוזיציה. זו ממשלה שגורמת לאיבוד הזהות היהודית במדינה. היא נכשלה גם בנושאים הדתיים וגם ביחסי החוץ" | "אוציא משם את הפקידים הטרויאנים כמו מיכאלי שהוציאה אנשים שהתקבלו בהליך ובמכרז מסודר"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ והשרה לשעבר, מירי רגב לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "מה שקורה זה שמפלגת האולפנים רוצה להנדס תודעה ולהשפיע על הליכוד. ליאיר לפיד אין דמוקרטיה כמו אצל גנץ וליברמן. תתעסקו איתנו, זה בסדר אבל תהיו הגונים – לקחו משהו שלא אמרתי, אמרתי שצריך להעמיד לדין את הפרקליטים, אמרתי שלדעתי בזמן בחירות צריך לעכב את הצשפט – הם קיבלו מכתב תביעה מעוה"ד ציון אמיר".

"הם צריכים פייק ימין ואת השמאל הקיצוני. אנחנו אומרים לציבור, מי שהמדינה יקרה לו שלא יצביע להם ולא ייתן להם להקים ממשלה. הציבור ראה בדיוק מה שהיה בשנה האחרונה הם לא הצליחו להעביר שום חוק ציוני יהודי ללא החלטת עבאס והמשותפת. זה גם יחסי החוץ, תראו את ההתנהלות עם רוסיה, תראו את יוקר המחייה. לכן צריך את נתניהו בראשות הממשלה".

שרת התחבורה לשעבר הדגישה את שאיפותיה הפוליטיות: "אני רוצה לחזור למשרד התחבורה, אבל גם במשרדים אחרים אני אעשה סדר ואוציא משם את הפקידים הטרויאנים. כמו מירב מיכאלי שהוציאה אנשים שהתקבלו בהליך ובמכרז מסודר – אם הם עשו ככה, גם לנו מותר"

"אנשים נוסעים לחוגים ולמקומות בפריפריה, אבל את מיכאלי מעניין רק המרכז – לכן היא מתעקשת על המטרו. הגברת מיכאלי התעקשה שלא לעשות מעבדות בנתב"ג כמו שאני ביקשתי – הם קיבלה מדינה שהקורונה בה דועכת, אבל היא לא השכילה לקבל עוד עובדים זו ממשלת הפרוטקשן והמס לעבאס".

"אני אעשה את הכל כדי לא לשריין את שקד בליכוד, שום ימני לא מצביע לשקד, אלקין וגדעון. זו ממשלה שנתמכת ועושה את דברי עבאס. ניר אורבך עשה את הטעות שלו, אני מבינה שבנט ברח כי הוא הבין שהכל הלך. אני חושבת שמי שמגיע לו על הגינות זה שיקלי אבל אני מקבלת את החלטות הליכוד שהיא מערכת דמוקרטית".

"הציבור היום תחת לחץ כלכלי קשה מאוד. מי שהוציא את ישראל מהמצב הקשה היה נתניהו, לא אומרת מה נעשה אני אומרת מה עשינו. הבאנו חל"תים, החזקנו את המדינה בקורונה. יש הרבה רזרבות בקופת המדינה אי אפשר להעלות מיסים על המשקאות הממותקים, על הלחם, עוד הלחם בתקופת החופש ילדים הולכים לקייטנות עם הלחמנייה והשוקולד"



0 תגובות